петак, 4. март 2011.

Crveni luk vas stiti od virusa




Kada je 1919. od gripa umrlo na milione ljudi, jedan doktor je posetio poljoprivrednike u jednom mestu kako bi utvrdio šta im pomaže u borbi protiv gripa.
Doktor je stigao u jedno poljoprivredno domaćinstvo gde su na njegovo iznenađenje, svi bili potpuno zdravi.
 Kada ih je upitao - po čemu se razlikuju od ostalih, jedna žena je odgovorila – držali smo neoljušteni crveni luk u tanjiru u svakoj sobi.
Nije mogao verovati ! 
Upitao je - da li možda ima jedan crveni luk koji je koristila, kako bi napravio mikroskopsku analizu.
 Žena mu je dala jedan. 
Lekar je otkrio virus gripa u crvenom luku !
 Bilo je očigledno da crveni luk absorbuje bakterije i zahvaljujući tome ljudi su ostali zdravi.
Ako imate bolesnika u kuci, dve glavice crvenog luka treba izrezati, izbosti ga viljuskom na jednom kraju i ostaviti na tacni pored bolesnika čitavu noć. Sutradan ce  delovi crvenog luka pocrneti.Sto znaci da je upio vecinu virusa i bakterija iz vazduha u sobi bolesnika.
Pouka ove priče je: kupite nekoliko glavica crvenog luka, stavite ih neoljuštene u tacnu na određenom mestu u sobi. 
Meni je zvucalo neverovatno ali resila sam da to isprobam u svojoj kuci posle operacije na srcu koju je moj suprug imao oktobra prosle godine.
Njemu su doktori savetovali manji kontakt sa ljudima dok traje period oporavka ali prosto je bilo neizvodljivo zabraniti ljudima da mu dodju u posetu.
Svi su sa cudjenjem zagledali dve glavice crvenog luga i tri glavice belog poredjanih na tacni kao ikebana i ostavljenih pored mesta gde su obicno sedeli gosti koji su dolazili u posetu.
Ali ja sam strpljivo objasnjavala svima da je to  ostavljeno tu da bi nasu porodicu zastitilo od nezeljenih virusa koji su vladali .
Evo sada je vec mart mesec.Ove godine grip nije uhvatio nikoga od mojih ukucana.
Glavice crvenog i belog luka strpljivo cekaju prolece na polici pored kreveta u dnevnom boravku.

Нема коментара:

Постави коментар